Omruilen of retour... hoe werkt het?

Omruilen....

Als de ontvangen hoes toch te klein of te groot is, dan is omruilen geen probleem. Stuur ons een mail met uw bestelnummer, dan kunnen we afstemmen wat de juiste hoes moet zijn.
We sturen u daarna het retour-formulier waarop u kunt aangeven wat de reden van retour is en welke hoes u dan wenst.
U print dit retourformulier uit en voegt het bij het retour te sturen pakket.
Vervolgens stuurt u het pakket naar ons. Deze verzendkosten zijn voor uw rekening.
Als het pakket door ons is ontvangen en er is een prijsverschil (positief of negatief) tussen de oude en de nieuwe hoes, dan nemen we contact op per mail over de verrekening hiervan.
Daarna sturen wij u kosteloos (binnen Nederland) het nieuwe pakket weer toe.

product Ruilen

Retour .....

Het kan natuurlijk gebeuren, dat u toch niet geheel tevreden bent met de aankoop van de hoes. U kunt de hoes, ongebruikt, dan binnen de wettelijke 14 dagen retour sturen.
Stuur ons een mail met uw bestelnummer, we sturen u vervolgens het retourformulier toe. Dit retourformulier print u uit en voegt u bij het pakket.
Binnen 14 dagen na ontvangst van de retour goederen vergoeden wij het gehele aankoopbedrag*.

 U kunt onbeschadigde artikelen retourneren als:

  • Het artikel in ongebruikte staat is en het artikel retour komt in originele staat en indien redelijker wijs mogelijk in onbeschadigde en originele verpakking.
  • U kunt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van uw totale bestelling en zonder opgave van reden de koopovereenkomst herroepen, u bent op tijd met herroepen als u de herroeping verzend voordat deze termijn is verstreken.
  • Wij adviseren u om het verwerken van uw retourzending te optimaliseren, een kopie van uw factuur toe te voegen aan de retourzending.
  • U het retourformulier meestuurt in de verpakking.
  • Indien u een bedrag betaald heeft, zal dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terug betaald worden met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft.

 

Tips !

  • Houd er rekening mee, dat de verzendkosten van het retour sturen voor uw rekening zijn en u zelf verantwoordelijk bent voor het vervoer hiervan.
  • Bij bestellingen die (zonder overleg met ons): bij voorbaat worden geweigerd bij ontvangst, niet door u worden aangenomen of afgehaald bij de parcelshop, daarvan zullen de gemaakte verzend kosten NIET worden vergoed.
  • Bij verzendingen die niet worden afgenomen, en als detour “systeem retour” bij ons retour komen, zijn we genoodzaakt de ontstane kosten a 12,5  in mindering te brengen op het retour bedrag
  • Bij bestelling bezorg in buitenland (niet Nederland) vergoeden we de verzend kosten in Nederland (zoals op moment van bestellen geldig is) de extra kosten voor buitenland verzending zijn voor eigen rekening.
  • Goed aangeleverde retouren worden sneller verwerkt
  • Stuur de hoes niet retour naar Heerenveen maar naar het adres aangegeven op het retour formulier.